Wyszukiwanie

Páginas

Trendy jesień-zima 2012/2013 POŁYSK

O tym, że połysk będzie modny wiedziałam już od dawna, jednak zdziwił mnie komentarz jednej z Polskich gazet dotyczący tego trendu. Wspomina ona, że zamysłem projektantów było skierowanie właśnie takich ubrań do Pań pracujących w biurach. Jednak gazeta zironizowała to i stwierdziła, że nijak wpisuje się to w biurowy "dress code". Nic bardziej mylnego. Oczywiście nie wszystkie tego typu ciuchy można założyć do pracy, ale te stonowane jak najbardziej. I tu modne jest dosłownie wszystko co błyszczące: połyskujące materiały, cekiny, wszelakie sploty ze złotą czy srebrną nitką czy dżety. 


Na początek kilka propozycji na codzień:
 Reserved 29,99zł

 Reserved 119,99zł
Reserved 119,99
Ten sweterek to mój zdecydowany faworyt! O ile doczeka do wyprzedaży na pewno będzie mój. ;)


 Przejdźmy do tych bardziej imprezowych ciuszków ;)

 Asos.com Sale: 28,43€ (35,54€)
 Asos.com Sale: 34,12€ (42,65€)
Reserved 159,99


I jeszcze kilka raczej sylwestrowych kreacji. Wiem, że moja w tym roku na pewno będzie utrzymana w tym klimacie. ;)

 Asos.com Sale: 21,33€ (62,65€)
 Asos.com Sale: 41,23€ (82,46€)



No i kilka moich połyskowych zdobyczy:
 Orsay 35zł na wyprzedaży. Noszę ją najczęściej wpuszczoną w spodnie.

 Również Orsay 30zł. ;)

 Tego wprost uwielbiam, kupiłam go w Mohito za 49zł, były one również dostępne w Reserved i tam prawie skusiłam się na złoty. W zasadzie były dwa modele prawie identyczne z tym, że jeden w nowej kolekcji (129,99) a drugi na wyprzedaży (39,99).
 Nie jest to co prawda mój rozmiar, ponieważ swetry lubię zdecydowanie "over size". Świetnie ukrywają brzuszek. ;P


 Tą cudną koronkową bluzeczkę to zdobycz ze Stradivariusa za 20zł.
 Moja burgundowa bluzka również wpisuje się w ten trend.
 No i wisienka na torcie, zakupiona w Orsay za 49zł. Pochodzi z najnowszej kolekcji więc pewnie jest dalej dostępna.
 Jak na nią patrzę przypomina mi się, że już niedługo zima, a z zimą śnieg, a ze śniegiem snowboard!



Buziaczki! ;*

1 komentarze:

Myloovelyfun

lubie takie ubrania :) podobają mi się Twoje zdobycze:)ps.dodałam Twój blog do obserwowanych:) pozdrawiam zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

Prześlij komentarz