Wyszukiwanie

Páginas

Trendy jesień-zima 2012/2013 KOBALT

Dziś rozpoczynamy serię postów modowych. Trendy na jesień-zimę 2012/13 są bardzo różnorodne. Chyba po raz pierwszy w historii prawie wszystko jest modne. Na początku chciałam Wam pokazać zdjęcia z pokazów mody, od znanych projektantów, ale w końcu zdecydowałam się na pokazanie Wam kilku egzemplarzy ubrań dostępnych w sieciówkach, oraz moje własne ciuszki, czasem wygrzebane z dna szafy. ;)

Na pierwszy ogień idą kolory i tu zaczniemy od przepięknego odcieniu niebieskiego, czyli kobaltu. Choć zdania są podzielone. Bo dla jednych to kobalt, dla innych royal blue (królewski niebieski), a jeszcze dla innych szafir.
Asos.com  Sale: 11,37€ (28,43€)

Asos.com  Sale: 35,54€ (55,45)

Asos.com Sale: 22,75€ (49,76€)
H&M  129,90zł

 H&M 59,90
H&M  79,90

New Look  24,99£

New Look Sale: 12£ (27,99£)

New Look Sale: 7£ (34,99£)

Reserved  49,99zł


Reserved 129,99zł

 Reserved 89,99zł


Jak dla mnie rzeczy jak najbardziej godne powodzenia. Jednak trendy zmieniają się tak szybko, że radzę najpierw dobrze przeszukać swoją szafę. Może znajdziecie tam jakieś perełki. Spójrzcie na moje odpowiedniki w kobaltowym kolorze.
 

 Sweterek pochodzi z House'a zakupiony na zimowej wyprzedaży za 30zł. Niestety w trakcie pobytu w szkole powstała dziurka na rękawie i tak na moim rękawie pojawił się króliczek. Szczerze chodzę w nim rzadko, ale teraz mam zamiar to zmienić
 Widoczna na zdjęciu bokserka w rzeczywistości jest bardzo długą tuniką. Pochodzi z H&M'u i kupiłam ją za 10zł na letniej wyprzedaży co najmniej dwa lata temu. Bardzo często chodzę w niej latem, ale może teraz wykorzystam ją też jesienią?
 Asymetryczna spódniczka zakupiona w Bershce za ok. 35zł. Bardzo krótka i bardzo ładna.
 Spodnie HessNatur 100% organiczne. Teraz już może nie tak organiczne, bo nie jest to ich oryginalny kolor. ;P Szkoda, że zdjęcia nie oddają ich potencjały, ale są naprawdę rewelacyjne.

 Sweterek z Cropp'a kosztował coś koło 80-90zł. Dokładnie nie pamiętam.

 I łup tegorocznych wyprzedaży ;P Koszula z Reserved przeceniona z 99zł na 44,99zł.  Bardzo ładna choć planuje coś do niej dodać na dniach. ;)

Na dziś to już koniec. Zapraszam na trend dnia jutrzejszego. ;) 

Całuski! ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz