Wyszukiwanie

Páginas

New In: New Look


 Dziś miał być kolejny post o trendach na jesień-zimę, ale nadeszła do mnie paczka z New Looka i muszę się pochwalić. Bałam się, że paczka do mnie nie dotrze, ponieważ czytałam dużo opinii, iż paczki z zagranicy giną w Krakowie na poczcie, ale całe moje zamówienie dotarło szczęśliwie do domu.
 Zdecydowałam się na zamówienie na stronie, bo w New Lookach w całej Polsce został wykupiony mój rozmiar tych motocyklówek. Jednak wyszło mi na dobre, ponieważ za całe zamówienie zapłaciłam 55,45 co przy obecnym kursie funta wyniosło ok. 290 zł i dla porównania ceny z Polskiego New Looka:
  1. Motocyklówki 200zł
  2. Skarpetki 15zł/para (ja zapłaciłam za dwie, ponieważ na stronie była promocja 2+1)
  3. Koszulka 20zł
  4. Zamówiłam jeszcze coś czego nie pokazałam, bo się wstydzę ;P cena 20zł
  5. Lordsy z tego co pamiętam kosztowały ok. 100-120zł, jednak kupiłam je w promocji za niecałe 11 funtów.
 Wychodzi na to, że buty miałam gratis bo za resztę w Polsce dałabym ponad 290zł. Jak widać marna dostępność modeli w Polsce ma swoje plusy. ;)
Zakochałam się w tych skarpetkach. Mam nadzieję, że nic im się nie stanie w praniu. Jednak najbardziej zakochałam się w kolorze tej koszulki, już od kilku tygodniu choruje na ten kolor, ale z obawy, że szybko mi się z nudzi nie inwestuje w nic drogiego.
A już jutro zapraszam na kolejne trendy. Jedne z butów wpisują się w nie idealnie ;P

Buziaczki! ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz