Wyszukiwanie

Páginas

Hey guys! ;)

W dzisiejszym świecie prowadzenie bloga staje się bardzo popularne. Prowadzą  je gwiazdy, politycy, ale też "zwykli" ludzie. Blogowanie daje wiele możliwości, między innymi to, że nie musimy "truć" swojej drugiej połówce aż tyle o zakupach, kosmetykach, ciuchach, itd. ;)

Kolejnym plusem prowadzenia bloga jest różnorodność tematyczna. Tak więc, przychodzę do Was dzisiaj z blogowym miszmaszem. Znajdziecie tu sporo informacji o modzie (oj sporo), kosmetykach, zakupach, ale też o formach spędzania wolnego czasu, sporcie (ale raczej próbach wprowadzenia go w życie), może pokuszę się o przepisy, ale też nie zabraknie tu porcji psychologicznej gadki, czy mojej drogi przez studia.

Moja droga przez studia... Mówiąc konkretniej psychologię, zaczyna się w zasadzie za kilka dni, ale prawdę powiedziawszy już mam nogi jak z waty, jak tylko pomyślę sobie o ogromie nauki, jaki na mnie spadnie.

A dziś, na dobry początek, wrzucam jedno zdjęcie. ;) Zamówienie złożone dziś, na dobry początek blogowej historii.
 Po raz pierwszy zamawiałam z zagranicznej strony i jednocześnie po raz pierwszy korzystałam z usługi PayPal. Przyznam, że trochę się obawiałam, ale bądźmy dobrej myśli. ;)

Całuski! ;*

0 komentarze:

Prześlij komentarz